Forum@TeretanaNet

Bodybuilding & Fitness Portal
It is currently Thu Apr 17, 2014 9:37 am


All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Lordoza
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 12:02 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 2:46 pm
Posts: 4857
Location: Hrvatska, Zagreb
Lordoza i kako je ispraviti.

Kraljeznica ima oblik duplog slova S, kod lordoze se dogada da je krivina u krizima jace naglasena nego sto bi trebalo biti kao na slici.
Image
Da bi ispravili lordozu tj. zakrivljenje kicme u donjem dijelu potrebno je ojacati gluteus maximus i istezati rectus femoris (1)

Dakle...
Gluteus Maximus je ovo
ImageImage
Vjezbe za gluteus su:


ImageImage ImageImageImageImage
ImageImage
Za one koji ne znaju detaljan opis izvodenja vjezbi moze se naci na www.exrx.net i www.bodybuilding.com odakle su i skinute vecinom.

Rectus femoris:
Image

I vjezbe za istezanje rectus femorisa:
ImageImage
ImageImageImageImage

Ovo su jos neke od vjezbi koje se mogu raditi doma s ciljem ispravljanja problema kraljeznice.
http://www.youtube.com/watch?v=0YhJRGGa ... bloger.hr/
http://www.youtube.com/watch?v=A89iY8L2 ... bloger.hr/
http://www.youtube.com/watch?v=im0dW9j0 ... bloger.hr/
http://www.youtube.com/watch?v=S6LvZetN ... bloger.hr/
http://www.youtube.com/watch?v=A89iY8L2 ... bloger.hr/


Nadam se da je nekima ovo od pomoci

(1) http://integralnitrening.com/phpBB2/vie ... 9127ce#515

_________________
The struggle you’re in today is developing the strength you need for tomorrow.


Last edited by remez on Fri Oct 23, 2009 10:39 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 12:05 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Nov 08, 2006 1:19 am
Posts: 3709
Location: Na vjecnoj definiciji
cim uhvatim vise vremena idem do doktora da vidim imam li ovo. pitao sam starog za lordozu i rekao mi je da sam kao dijete imao nekih problema s kukovima i da mi je hod bio nepravilan. doktor je rekao da nisam trkacke gradje i da je to to. e pa jebem mu, cim rijesim ovaj semestar odo u tog doktora da vidim sta kaze.

_________________
˝Crom is a hard God, Conan - unforgiving and unforgiven.˝ Connatch had said. ¨He did not fashion these cold, gray hills to provide for his children. Nay, Crom taught his children to fend for themselves.˝


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 12:19 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Mar 19, 2008 1:55 pm
Posts: 150
Location: Mostar
Ja sam jucer radio deadlift i danas me boli dojnji dio ledja odnosno erector spinae, ne znam da li sam pravilno radio. pa kad sam vidio ova sranja o razjebavanju kicme sad ne mogu zaspati. ne boli me kicma, ne bole me kukovi nego erectorspinae. ne znam sta cu


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 12:22 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Nov 08, 2006 1:19 am
Posts: 3709
Location: Na vjecnoj definiciji
pa reko sam ti budalo (znamo se nije uvreda :D), dobio si zeljeni ucinak tj. upalu donjih ledjnih misica.

_________________
˝Crom is a hard God, Conan - unforgiving and unforgiven.˝ Connatch had said. ¨He did not fashion these cold, gray hills to provide for his children. Nay, Crom taught his children to fend for themselves.˝


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 12:24 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Mar 19, 2008 1:55 pm
Posts: 150
Location: Mostar
Mocni Zmaj wrote:
pa reko sam ti budalo (znamo se nije uvreda :D), dobio si zeljeni ucinak tj. upalu donjih ledjnih misica.

ma je to, ali PICKA SAM :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lordoza
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 12:29 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Nov 08, 2006 1:19 am
Posts: 3709
Location: Na vjecnoj definiciji
Zanima me jesam li dobro primjetio, ova slika gdje ovaj lik radi cucnjeve s bucicama, je li dize pete kada se spusta?

_________________
˝Crom is a hard God, Conan - unforgiving and unforgiven.˝ Connatch had said. ¨He did not fashion these cold, gray hills to provide for his children. Nay, Crom taught his children to fend for themselves.˝


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 8:20 am 
Offline

Joined: Wed Mar 19, 2008 11:03 am
Posts: 8
Prema ovim vježbama izgleda da je za te mišiće dobro puno seksa! (znači: seksom do zdrave kičme). :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 9:50 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Feb 13, 2007 10:28 pm
Posts: 730
Location: zadar
hvala , remez!

_________________
If your training is perfect, your nutrition is perfect, and your supplementation is perfect, and you still aren't making progress, it's likely your pickle consumption that's holding you back


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 10:42 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 2:46 pm
Posts: 4857
Location: Hrvatska, Zagreb
Vladimir Putin wrote:
Evo sad cu bit ozbiljan:
Ja sam imao slicnih "problema", izbacen trbuh, koji bi kad bih uvukao znao i zabolit
pa sam skuzio da su mi crijeva prenapuhana zrakom. Malo sam promijenio prehranu (izbacio stvari koje ocito probavljam s previse plinova), prestao pit pive i ola - sad mi je super.


Ajd onda bum i ja bil iskren. :)
Pa ima i toga kod mene, recimo koji put mi znaju krulit crijeva, kao da ima zraka unutra pa se taj zrak "premijesta kao s jednog dijela na drugi."
Razlog ovome mi se cini da su jabuke (ako ih jedem prije nekog jela) i oni sojini medaljoni (TVP).
No mislim da nije u tome moj problem a vjerujem ni problem mnogih drugih koji sumnjaju na lordozu zbog "trudnickog trbuha".
Pitao sam jednu osobnu (kompetentnu) da li je lordoza i jest. Ma zapravo mogu poslati i sliku.
ImageImageImageImage
Kao sto se vidi ramena su lagano povijena naprijed, a kriza gurnuta prema naprijed. A vidi se i lagana skolioza (kraljeznica se prema gore uvija u lijevu stranu). Mislim da cu ici do doktorice za svaki slucaj.

_________________
The struggle you’re in today is developing the strength you need for tomorrow.


Last edited by remez on Thu Apr 10, 2008 11:32 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 10:58 am 
Offline
Moderator
User avatar

Joined: Sun May 14, 2006 8:15 pm
Posts: 3916
Location: Zagreb
Dosta kvalitetnih savjeta za ovaj i druge probleme moze se naci u clanku na http://www.t-nation.com/findArticle.do? ... 0-training .

_________________
http://instrukcijeprojekti.blogspot.com/
If you torture the data long enough, it will confess.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 11:29 am 
Online
User avatar

Joined: Fri Jun 22, 2007 2:41 pm
Posts: 13040
Location: Doha, Qatar
jel moguće da zbog toga ti trbuh izgleda veće nego stvarno je?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 11:32 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Oct 07, 2007 12:11 pm
Posts: 505
Location: RI-JE-KA!
Precision wrote:
jel moguće da zbog toga ti trbuh izgleda veće nego stvarno je?


Da,moguce je...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 11:34 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 2:46 pm
Posts: 4857
Location: Hrvatska, Zagreb
Precision wrote:
jel moguće da zbog toga ti trbuh izgleda veće nego stvarno je?

Da!

_________________
The struggle you’re in today is developing the strength you need for tomorrow.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 11:44 am 
Offline
Ex mašograd
User avatar

Joined: Sun Jul 08, 2007 6:02 pm
Posts: 3410
Location: PSI-HI-JATRIJA ŠALA-LA-LA-LA
remez, imas dosta slicnu konstituciju tijela kao i ja...i meni su ramena 'otisla napred' i nemogu ih nikako ispravit ma koliko radio veslanja i zadnje rame...takoder imam i malo izbacen trbuh...ionako ovih dana moram do doktorice pa cu joj usput reci da pogleda imam li skoliozu....meni se cini da imam neki blagi oblik

_________________
I've been trying to figure something in my head, and maybe you can help me out, yeah? When a person is insane, as you clearly are, do you know that you're insane? Maybe you're just sitting around, reading "Guns and Ammo", masturbating in your own feces, do you just stop and go, "Wow! It is amazing how fucking crazy I really am!"? Yeah. Do you guys do that?

Neznam za Gibonnia, jel on pjeva Cesaricu? Ko pjeva Cesaricu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 12:27 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 2:46 pm
Posts: 4857
Location: Hrvatska, Zagreb
Evo nekih vjezbi koje bi bilo dobro raditi svakodnevno kao prevenciju i opcenito radi dobrobiti cijelog tijela .
Prikazane su vjezbe istezanja koje ja radim u zadnje vrijeme, ne moraju svima odogovarati ove vjezbe, netko ce naci nesto sto njemu pase, ako neke vjezbe nema slobodno moze pridruziti neku svoju. Takoder bilo bi lijepo da se ukljuce i drugi i kazu ponesto. ;)

Slike su prikupljene sa raznih siteova.
Ovo sve su vise manje standardne vjezbe koje smo svi radili na satu tjelesnog.

Odozgora prema dole

1.Kruzenje glavom.
Istegnuti vrat u svim smjerovima kruzenja - oprezno dokle ide. Bez prevelike sile, toliko da se osjeti istezanje. Zatim lijevo-desno, gore-dole, na lijevo rame-na desno rame.
ImageImage

2. Kruzenje ramenima.
Osjetiti istezanje u svim dijelovima pokreta. Bolje napraviti sto manje ponavljanja ali da budu sto kontroliranija odnosno da se osjeti istezanje u svim dijelovima pokreta
(Nazalost slike nema)

3. Kruzenje rukama.
Rukama odrucenima od tijela u obliku slova T kruzenje rukama u jednu i drugu stranu po 30-ak puta. Osjetit ce te lagano zatezanje u lopaticama.
Image

4. Kruzenje laktovima.
U odrucenom stavu (T) vrtiti laktovima. Naravno, i u jednu i u drugu stranu. :)

5. Kruzenje dlanovima.
Kruzenje i istezanje dlanova u svim smjerovima.
Image

6. Bokovi
Bokovi se kao i ostali dijelovi mogu istezati i razgibavati vrtnjom i pretklonima. Idealno bi bilo raditi u svim smjerovima, kruzno, naprijed-nazad, i lijevo-desno.
ImageImageImageImageImage
(Vjezba u pretklonu gdje se dodiruju nozni prsti je ujedno dobra i za istezanje zadnje loze - hamstringsa. )

7. Istezanje quadsa (ispruzac natkoljenice)
Prilikom prve vjezbe kod drzanja noge, vazno je osim potezanja noge rukom, kukovima se istezati prema naprijed kakao bi sto vise istegnuli quad. Kod svake vjezbe osjetiti gdje se istezete, u kojim predjelima i prema tome se ravnajte.
ImageImageImage

8. Istezanje hamstringsa (zadnja loza)
Takoder istezu se i dio donjih leda.
ImageImageImageImage

9. Istezanje prepona.
ImageImage

10. Istezanje donjih leda.
Izvodi se tako da nogu/noge privlacite prsima, pritom mozete ili drzati ramena na podu ili ih priblizavati nogama.
ImageImage

Donja leda, zadnja loza, ramena.
Image

Istezanje lista.

Image

Ovu vjezbu ne znam gdje bih smjestio. Isteze i quadse, jaca i gluteuse, leda a jos isteze i trbusne, ramena, triceps.
Image

Uvrtanje torza.
Image

Neke vjezbe iz yoge.
Cobra - za leda i trbusne misice.
Image

Dog-cat.
Image

_________________
The struggle you’re in today is developing the strength you need for tomorrow.


Last edited by remez on Fri Oct 23, 2009 10:41 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: dario97 and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group